fredag, maj 18, 2012

sociale medier

Sociale medier er overalt. Man er på Facebook, Google+, Bloglovin, Twitter, og alt muligt.
Jeg, der ikke er en computernørd eller hurtig til at fatte hvad alle sociale medier kan bruges til. Jeg kan dog finde ud af at bruge Facebook, men det er også nærmest kun det. Selv med min blog er jeg elendig til at ændre nogle indstillinger eller ændre coverbilledet eller for den sags skyld ændre den der prik om til Christina, kan se på alles blogs at jeg er "."

For ca. et års tid siden fik jeg oprettet en profil hos Twitter - og har siden ikke brugt det og har stort set glemt det - men får en gang i mellem mails om at personen her eller personen der nu følger mig på Twitter. Følger folk mig, hvis jeg ikke skriver eller opdaterer? Vildt. Men har så lige kæmpet med at huske min adgangskode og mail for at komme ind og det lykkedes endelig. Kunne dog stadig ikke finde rundt og skal helt sikkert bruge en hurtig vejledning til at lære Twitter at kende. (til dem, der måske vil sige: Hold op, det er enkelt") - men det ER altså mig, vi snakker om. Det er det samme med bloglovin, det er først i dag, jeg fik mig taget sammen til at få blogs ind i min bloglovin, og selvfølgelig er det nemt og dejligt, men alligevel er det et sted i mig, som ikke forstår hvorfor man skal have alt muligt socialemedier. Jeg kan i hvert fald ikke følge med og er stadig så simpel.

Måske fordi det er så enkelt for mig. At bare holde mig til min meget enkelte blog, Facebook og mails? Har vi også endelig brug for mere. Nej, vel. Det er jo meget individuelt, og jeg har også set hvem der endelig har alt muligt. Det er dem, som nørder computere og følger godt med i de seneste, seneste nyt.

Ingen kommentarer: