lørdag, maj 05, 2012

Brugt og færdig efter Abs!

I går havde jeg en af de meste ´hårde´ Absalon-aftener. Her i weekenden har Frontrunners7 arrangeret en international fest for hele verden, der ville og kunne komme til København. Frontrunners spurgte derfor Tegnsprogshuset på Brohusgade om vi kunne åbne huset i går til en pre-party før den store fest i aften.

Derfor indgik Absalon og Cafe17 et samarbejde, og kunne bruge stueetagen til festen - men ikke hele huset, da vi ikke havde personale nok til at kunne gøre det, selv om det helt sikkert ville være fedt at folk kunne gå op og ned, mellem 2.etagen og stueetagen, og dermed få et bedre indblik af tegnsprogshuset.
Stueetagen havde plads til 150 mennesker, og vi skulle lukke festen når personen nr. 150 trådte ind i lokalet - og det gjorde det (det havde jeg selv ikke forventet, havde regnet med at det ville blive omkring 100). Vi måtte endda sige nej til folk, der kom og ville ind, men vi måtte ikke gøre det, og der var næsten ikke mere plads.

Det var fart på hele tiden - og køleskabet måtte fyldes op igen flere gange. Selv om det var en travlt aften, var det hyggeligt at lige nå at hilse på alle nye ansigter, og jeg må hilse og sige at internationale gæster er en af de meste tålmodige ved baren. Håber jeg får det at mærke igen ved de fremtidige Absalons-aftner eller større fester.





Det halve af Danmark + internationale gæster gør sig klar til at erobre A-bar i aften, når Frontrunners7 åbner festen klokken 22, mens jeg har taget mig en hjemmehygge-aften sammen med Mette, hvor vi skal spise en lækker middag og bare nyde hinanden, uden at vi skal skynde os til festen eller får os en halvdårlig nat.
Jeg har simpelthen bare ikke lyst til at deltage til en fest, hvor der er 400 andre til stede, og indleder fuldmandssnak med de fleste og selv komme hjem klokken lort om natten, og huske tilbage til at det ikke engang har været det værd. Men ved også på den anden side at det kan være hyggeligt, og at møde nye folk - men det er ikke det, jeg orker, i øjeblikket.

Hav en dejlig Frontrunner-aften

Ingen kommentarer: