lørdag, maj 26, 2012

Ereolen

Siden jeg fik min dejlige iPad, har den bare været så godt. Jeg er så glad for den. Jeg er oven i købet lykkelig, da jeg omsider fik ordnet adobe på ipaden, i forbindelse med ereolen og bluefire. Jeg kan nu låne bøger via. Ereolen, og det passer mig bare så godt. Jeg er ikke vild med biblioteket og foretrækker at købe bøgerne i stedet, men det koster meget for hver eneste nye bøger, og jeg opdagede for nyligt at der er udkommet en ny bog af Sophie Kinsella "jeg har dit nummer" og måtte eje den til min samling, men den kostet 300 kr. Og jeg orker ikke at bruge 300 kr lige nu, men i stedet for gøre det, lånte jeg den bare via. Ereolen. Fantastisk! Så kan jeg altid købe bogen når den kommet på tilbud. Har også lånt en bog om Brian Laudrup, så nu har jeg to bøger der skal læses indenfor 30 dage, og hvis det fortsætter med det gode vejr, så aflægger jeg helt sikkert besøg ved parker og lægge mig til at læse.

Ingen kommentarer: