fredag, maj 18, 2012

Det nye Absalon

Absalon er i øjeblikket i gang med en makeover renovering i lokalerne. På den seneste tid har jeg været med til at pakke tingene ned, båret dem op på 3.sal og sørget for frivillige, der kom og hev baren ned og andre ting. Absalon skal have nye gulve de fleste steder, få en ny bar, og rive nogle vægge ned, så der bliver mere rummelighed og moderne. Det er også på tide at Absalon gør noget ved en større renovering, for det er efterhånden kedeligt at se på og så kan man tydeligt se at det meste skal males eller lignende, så hvorfor ikke denne makeover og mens Absalon har penge til at gøre det. Når jeg har billeder af Absalon i renovering, vil jeg sætte dem herinde. Før jul havde jeg ellers sagt til mig selv at når jeg kom hjem fra Down Under, ville jeg arbejde mindre i Absalon, men det forblev alligevel ikke sådan. Personalet skulle gerne træde til, især maj måned, med hensyn til at lokalerne skulle tømmes. Derefter overlader vi Absalon til håndværkerne i juni og juli, så der skal jeg ikke arbejde i to hele måneder. Jeg kommer helt sikkert til at savne det, selv om det også bliver godt for mig at ikke arbejde for meget samt får jeg også mere tid til andre ting, jeg gerne vil nå. Når Absalon bliver lækker fra august måned, så vil jeg forsøge det at holde hvad jeg planlagde før jul. At ikke sige ja til for mange vagter, kun nogle vagter pr. måned.

Ingen kommentarer: