tirsdag, maj 15, 2012

Så har jeg overlevet dagen - og naturligvis overdrev jeg i morges, bare en smule. Det hjalp at komme ud og cykle langt, for så tænker man ikke over at have menstruation. Men sidst på eftermiddagen gad jeg ikke arbejdet mere og smuttede før i tiden, og det betyder at jeg skal komme før til arbejde i morgen. Jeg var så til en times træning med Mette, der nød at piske lidt rundt med mig. Det har også hjulpet at jeg blev hjemme efter træningen og havde tv-aften med Mette, vi er i gang med at se Matador, og nu forstår jeg bedre Matador-spørgsmålene, der dukker op i nogle quiz's især om Maude. Og så har jeg gjort en glad i dag. Jeg låner nemlig alle sæsoner af One Tree Hill ud til hende, og jeg gør det gerne. Hvem kan ikke lade være med at se serien og især Lucas er skøn!

Ingen kommentarer: