mandag, december 28, 2009

2009 - året der gik...

2009 har været et år, hvor der skete nogle store oplevelser og forandringer, som jeg gerne vil mindes tilbage på...

... Jeg og Mette købte en lejlighed ved søerne, og kunne endelig flytte ind i maj måned, og siden da har vi været rigtig glade for at bo her. Vi har brugt meget tid på at få lejligheden i stand, og der skal stadig være et par projekter til.

... Jeg kom til Brasilien og faldt for landet. Jeg vil gerne tilbage engang, og gerne i længere tid hvor jeg kan dyrke hele Sydamerika. Jeg oplevede den fantastiske fodboldkultur og kunne igen huske, hvorfor jeg elsker fodbold.

... så var jeg en af dem, som var med til Deaflympics i Taiwan. Det var en ubeskrivelig stor oplevelse, og jeg gør det gerne igen.

... Jeg har haft det samme job i et HELT år, og vil stadig have det. Jeg håber dog at det bliver i de rette veje, som jeg håber på i 2010.

Jeg tror at 2010 bliver et dejligt år med masser af projekter i lejligheden. Det bliver nok ikke nogen større rejser, men det satser jeg på i 2011 i stedet!

Ingen kommentarer: