mandag, december 21, 2009

En aften for mig selv..

Og det har man ikke mange af - når man er i et forhold og har meget at se til.

Mette skrev til mig i dag, da jeg var på arbejde og bekendtgjorde, at hun ville på endags tur til Lolland, så jeg skulle spise alene til aftensmad. Det var helt ok med mig, hun skulle naturligvis ude og hygge sig.

Når ens kæreste er ude, er det jo nu, man kan ringe til sine venner og spørger om de kan ses. Men det har jeg valgt ikke at gøre i dag. Jeg ville netop nyde, at jeg er alene hjemme for en gangs skyld, at gå rundt i lejligheden og være mig selv og have alt mulige tanker.
Jeg har tilbragt mange timer foran min nye Nicky - og været på msn og chattet med en veninde - har nemlig ikke været logget på i tre måneder. Jeg har næsten glemt msn. Seriøst!

Jeg nød at lave noget let mad til mig selv - og havde tv for mig selv. Jeg lader L word køre imens, jeg er på internet og surfer rundt.

Sådan noget skal man gøre en gang imellem. Man skal nyde tomheden for sig selv.

Ingen kommentarer: