fredag, december 11, 2009

Hold fast i motivationen.....

Nu har jeg gjort det umulige. Jeg løb en rute på 2,5 km i morges rundt i Nørrebro - og var helt tilfreds bagefter. Det var en god følelse. Og med mine nye løbehandsker, som i øvrigt var gode.

Jeg har ikke løbet i lang tid - og har haft konstant dårlig samvittighed over det - og forleden til en fødselsdags nam nam, snakkede jeg det med T om situationen. At jeg gerne vil løbe igen, men at jeg ikke har tid til det.

T: Hov, du har tid. Du skal bare omprioritere din hverdag - og tag dig tid til at løbe et par gange om ugen.
Mig: Nå ja, selvfølgelig handler det egentlig ikke om tid. Men om at jeg har svært ved at tage mig sammen.

Men nu har jeg fået det gjort, og tak for det, T. Motivationen holder, og det skal jeg nu holde fast ved. Og T skrev at han også havde løbet en tur. Det gjorde mig glad og at jeg nu føler mig mere motiveret.

1 kommentar:

Mette Bertelsen sagde ...

Fantastisk. Go for it girl! Vi snakkede ik meget sammne til festen, men er osse selv begyndt. Det hjælper med sådan en fed bluse. Så ud og shop med dig, det er en god start at man i det mindste føler sig smart..