onsdag, december 23, 2009

Til det jydske...

Så er vi klar til at komme afsted til det sneede jydske og holde jul. Al forberedelserne i København er gjort, og vi gjorde det sidste i går aftes ved en traditional julesamkomst hos en ven, hvor vi var ca. 15 stykker og sagde glædelig jul til hinanden med lidt julesnakcs.

Jeg har haft en dejlig måned, og glæder mig til at komme hjem til forældrene og holde jul, med god og ægte julemad, ris la mande og gaverne. Man er vel aldrig stoppet med at elske det?

Jeg og Mette tager først til Fredericia hos min far, og da vi kommer i en god tid, tror jeg at vi tager ud og går en lille tur så jeg kan tage nogle gode billeder med sne.
I morgen tager vi bilen og min lillebror, og kører forbi EJstrupholm op til vores bedsteforældre og ønsker dem glædelig jul. Til sidst skal vi så til Silkeborg hos mor og holder jul der.
Vi bliver dee to dage og så kalder København igen den 26.

Glædelig jul til jer alle sammen!

Ingen kommentarer: