lørdag, januar 23, 2010

duftende lørdag.....

Så er det blevet til en afslappende lørdag alligevel - havde planlagt at træne lidt her til formiddags - men det blev droppet da jeg kom hjem næsten kl. 5 i morges og ville bare sove ud. Det gjorde jeg satme også!
Jeg vågnede hen kl. 11.30, og kunne konstatere, at hende der skønne altså er verdens bedste kæreste - hun havde bagt boller for at glæde mig. Hvad mere kan jeg ønske mig?
Så blev det til lidt hygge med nybagte boller og lidt Mario-spillet, som endte meget dramatisk ifølge mig. Jeg blev så vred, da jeg mente at hende der skønne ødelagde mit spil og chancen for at vinde en bestemt bane. Banen, som var meget vigtig, for at vi kunne komme videre.
Og I kan forestille jer, at jeg sad og surmulerede, mens hun grinte og sagde at det bare var et spil. BARE ET SPIL? Det var det fandme ikke. Bare I ved det.

Nå, men, nu må jeg til at acceptere nederlaget og lade hende smutte over til hendes veninde, imens jeg har et par timer endnu til at gøre mig klar til aftenens party. Jeg glæder mig til at få god mad og drikke, samt færdes i et godt selskab.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det er ikke bare et spil. Jeg tror Kim har opgivet at spille med mig, så jeg kører solo. Det er også bedst. Når det handler om computerspil så kører jeg bedst solo.
God weekend.
Knus Heidi

christina sagde ...

Heidi, det er godt vi forstår hinanden og at det gælder at vinde i spillet ikke bare for at hygge sig og grine hvis man taber i en vigtig bane.

Også god weekend til jer