søndag, januar 24, 2010

Hullaju......










Så har jeg overlevet aftenen, natten og morgenen med tusindsvis drinks! Jeg kan huske, at det blev til en masse a la Tequlia Sunrise i shots, Somersby, vin, B52, Små Kolde, Gajol, Græshopper, Jeha, isbjørn, Southern Comfort og black russian.


...... det er hvad jeg kan huske, jeg drak i nat i et skidegodt selskab og godt humør, hvor der også blevgrinet meget og taget mange billeder af os piger og en masse fede underholdning, vi lavede til drengene sent i morges.


Jeg kom hjem, kravlende i sengen kl.7.45 og kan tilbringe dagen med den glæde, at jeg ikke fik tømmermænd, men er alligevel meget træt og ude af stand til at foretage mig noget fornuftigt, ud over de 10 minutter, jeg var ude for at få lidt frisk luft og nyde det livlige ved søerne.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er du bare herlig - jeg har lige læs dine sidste 3 indlæg, og jeg nyder at du er så ærlig, bl.a. med jeres mario spil ;)

Bianca sagde ...

Alt for mange drinks uden tvivl! Men det var altså fri bar så er man nødt til at leve livet ud.