lørdag, januar 16, 2010

Party at Nørrebro....

Så daffer jeg lige om lidt til Nørrebro og fester lidt... iført min nye bukser og i godt humør! Også selv om jeg har weekendvagt, men det skal ikke hindre mig i at have en festlig aften. Hende der skønne har valgt at tilbringe sin dag i Roskilde, så jeg har spist alene til aftenmad.
Det har egentlig ikke været slemt, for så vælger jeg mad, som hun ikke kan lide. Og det har derfor stået på laks - mums!

Har lige været i bad og checket de sidste opdateringer på internettet, og er klar til Nørrebro. Jeg er også oven i købet lykkelig over at Solid-butikken holdt ekstra udsalg i går, og jeg kunne ikke lade være med at komme forbi butikken. Det skal altid være et kig forbi for at sikre sig om ikke der er tøj til kvinden her.
Og ja, såømænd var der helt et vanvittigt udsalg, og jeg købte en fed bluse og bukser sammen, kun til 400 kr. Førprisen var på 1.500 kr. Et godt kup, ik?

Ingen kommentarer: