tirsdag, januar 05, 2010

Sneen må gerne blive væk, desværre....

Jeg ved godt, at sne ser godt ud i parkerne og alt muligt, og at vi kan hygge os udenfor med sneboldskampe og kælke. Alt det gjorde jeg jo som barn, og vil bestemt gøre det igen.

Men jeg gider alligevel ikke alt det med sne og kulde. Simpelthen bare af praktiske årsager! Jeg vil gerne kunne cykle til/fra arbejde og diverse steder, ikke tage med bus eller tog i stedet. Jeg vil gerne komme i gang med løbetræningen!
Jeg vil ikke bruge tid på at lede efter en vintersjakke eller støvler, for det er jeg ikke vild med. Jeg har ikke endnu set en jakke, som jeg bare måtte have. Gør jeg det, er de som regel tynde eller ikke beregnet til om vinteren.

Lige nu kan jeg prise mig lykkelig over at jeg ikke bor i Jylland, for så vil jeg være mere irriterret på sneen end jeg egentlig er over det her i København. Jeg kan godt overleve med den smule sne, som er kommet her. Det er ikke så slemt, og jeg får nogle dejlige røde kinder ud af det :)
Men bare tanken om at jeg faktisk har brug for en vintersjakke og støvler, er ødelæggende. Jeg vil gerne kunne gå i shorts året rundt.

Ingen kommentarer: