torsdag, januar 28, 2010

Prosit....

Snotforkølelse, rød næse, utilpashed, træthed og ukoncentration er nogle af de ting, jeg gennemoplever lige nu.

Jeg spurgte min leder i går, om det var muligt at arbejde hjemme, for at få lidt fred til at skrive på status på to af mine brugere. Jeg vil gerne kunne skrive i mit eget tempo, uden at kollegerne skal påminde mig om et eller andet, eller hvis en anden kollega sygemelder sig, så skal jeg jo overtage vedkommendes opgaver.

Og det måtte jeg - det var virkelig tiltrægt! Nu sidder jeg foran computeren og skriver på status.. (og blog, ja). Jeg har drukket the, spist lidt morgenmad og lader tvét køre. Det er lige det, jeg har brug for lige nu. Jeg kunne let have sygemeldt mig, men så skal jeg bare indhente det forsømte senere og evt. tage ekstra overarbejde og det gider jeg ligesom ikke i øjeblikket. Hvis man lige har mulighed for at arbejde hjemme, så tager jeg det gerne - medmindre jeg virkelig bliver mere dårlig, så dropper jeg det.

Nu vil jeg arbejde videre, og senere smutte ud for at få frisk luft - er spændt på, hvordan det ser udenfor med al den sne, som er kommet til KBH.

Ingen kommentarer: