mandag, januar 04, 2010

Så er det gjort...

Så løb jeg en lille tur, da jeg kom hjem. Mette sagde jeg skulle, og jeg har bestemt brug for at komme i gang med at motionere mig igen regelmæssigt, så jeg løb lige årets første tur i mørke og kulde.

Men det var en forfriskende tur, hvor jeg også fik muligheden for at lufte mine tanker lidt. Har godt nok haft en lang dag på arbejde, hvor vi havde en organistationspsykolog på besøg og hjalp os med at oprette teams på vores arbejdsplads. Det endte med, vi besluttede os for at oprette tre mindre teams, men det blev noget forvirrende og hårdt, da vi skulle fordele brugerne. Og det nåede vi ikke rigtigt at blive færdige med, så vi går rundt alle sammen med en halv fornemmelse, om det egentlig er gået godt i dag.
Jeg ved det ikke. Jeg skal lige tumle med tankerne.

Ingen kommentarer: