lørdag, januar 30, 2010

Vis mig dine kogebøger...

Blev tagget af Elisa, og skal præstere hvad jeg har i kogebøgerne fra vores køkken. Hun skrev, at jeg er madelsker, hvilket jo er rigtigt.

Fik taget billeder fra vores nye kamera, og det var ikke helt nemt at tage billeder af bøgerne, da de ligger ved vores køkken-vindue, og skænken er lidt længere ned i forhold til køkkebordet, men hvad fanden.
Her har I billederne:



Vi har forskellige udvalgte kogebøger fra de enkelte som "God mad", som har de basis-informationer og er rigtig god til nybegyndere. Vi har også dessert- og bage opskrifter, snacks, italienske eller med karry i, da jeg er vild med karry. Weight Watchers opskrifter og en tyk hjemmelavet opskriftbog, som jeg begyndte på langt tilbage i 2004, dengang jeg ville tabe mig og udvalgte selv opskrifter fra ugeblade eller internettet (gør det stadig meget lidt), og synes at det er sjovt at blade igennem bogen en gang i mellem.



Denne her: "Weight Watchers, dejlig mad" vil jeg gerne anbefale, også selv om vi ikke har brugt den ret meget som vi gerne vil. Vi brugte den mere i forbindelse med vores vægttab, som i øvrigt er gået på standby. Bogen har mange gode opskrifter på fx. tærter eller kyllingemad, hvilket jeg elsker.


Reglerne er;
1. Vis billede af dine kogebøger
2. Vis et billede af en udvalgt kogebog og en anbefaling
3. Tag tre af dine bloggere.
Jeg vil gerne tagge Cathrine, Mette O. og Rikke S.

Ingen kommentarer: