tirsdag, januar 12, 2010


Er der slet ikke en tidsmaskine, man kan stjæle og bruge? Jeg vil ikke tilbage i fortiden, eller i fremtiden og ser hvad der sker. Det skal der være overraskelser til.


Jeg vil bare lade tiden gå i stå, bare i et døgn. Måske to døgn, bare ligesom for at koble af og bare være mig selv. At sidde og at glo. At sidde og grine over ingenting. At sidde på sofaen og læse en god bog. At gå lange ture.


Det vil være super, og det kan jeg faktisk gøre. Men jeg skal bare en masse, og glæder mig sjovt nok til januar er veloverstået, så kan jeg have tiderne bedre til mig selv. Og nu kommer den der nytårsforsæt: At have bedre tid til mig selv og andre mennesker.


Har I en tidsmaskine til mig? Please.

1 kommentar:

Rikke Seidelin sagde ...

Sig til når tidsmaskinen er fundet!! Jeg kunne godt bruge et lille kig ind i fremtid, bare et par måneder frem.

God weekend