mandag, januar 18, 2010

Fortjent forkælelse....

Det er mandag, men alligevel formåede jeg og hende der skønne at komme hjem med overraskelser til hinanden. Det er sådan bare dejligt, at blive overrasket og forkælet af sin kæreste, på sådan en dag hvor man for det meste sad foran computeren henne på arbejdet for at ringe rundt til forsikring, kommunen, og andre steder for sin bruger.

Mens jeg sad og arbejdede, smsede jeg lidt med hende der skønne. Hun ville lave aftensmad til os i aften - herligt, og at det skulle stå på hygge resten af aftenen. Det kunne jeg ikke være mere end enig i, og faldt over en ide. Jeg vill forbi Fona og købe et wii-spil til hende, det der nye Super Mario Bros.
Sådan simpelthen bare fordi jeg havde lyst - og synes vi trænger til en aften, hvor vi hygger os og har det sjovt, i stedet for at se en film eller sidde foran computeren.

Da jeg kom spændt hjem og glædede mig til at give hende gaven, var hun ligesom først om at glæde mig med en fedtfattig banankage, hun havde bagt! Bare fordi jeg i går aftes sad og sukkede efter én.

Nu vil jeg nyde resten af aftenen med wii og banankagen, der i øvrigt bare ser så godt ud. Lige nu er jeg ligeglad, men skal nok lige ud og løbe et par ruter i løbet af ugen ( eller komme til fitness.dk, der er jo kommet sne igen, igen og igen....).

Ingen kommentarer: