torsdag, juli 08, 2010

Døv frisør...

Har været hos frisøren her til formiddag. Jeg plejer ikke at gå til en frisør, fordi jeg ender altid at blive skuffet efter endt frisørbesøg. Så det er blevet til at enten Mette klipper mig, eller jeg gør det selv.

Men nu hvor der er nogen døve som lige er blevet færdig med frisøruddannelse, og har lejet en frisørsaloon på Amager, har jeg taget en ny chance og kom hos Sarah.
Jeg er nu blevet klippet meget friskt og sommerklar - så det er bestemt ikke en sidste gang, jeg aflægger et besøg hos Sarah. Også er kommunikationen meget nemmere og jeg kan snakke med en frisør, om hvordan jeg kan klippes, uden at jeg skal have en tolk med eller bruge papir og kuglepen.

Hvor er det bare dejligt at kunne gå til frisør og være tilfreds når man går derfra.

2 kommentarer:

Malene Klejs sagde ...

Det lyder rigtigt godt, Christina. Så er du klippe-klar til på lørdag :)

christina sagde ...

Malene, ja jeg er klippeklar og sommerklar! :)