lørdag, juli 24, 2010

Squash muffins


Elsker lørdage, hvor jeg er effektiv og formår at lave mange ting, frem for de mange ´spildte´ lørdage hvor jeg har tilbragt den halve lørdag foran Tv eller sove dagen væk efter fredagens fester, da jeg var yngre.



Jeg var skam til en fest i går. Jais, en skolekammerat fra Nybbe, holdt en fest i anlednings af at han er blevet kanditat i ingeniørvidenskab, og skal efter sommer tage en phd.
Han holdt en meget flot fest, med festbuffet og 4 kæmpestore gryder med sangria, som jeg naturligvis skulle have hele aftenen.

Men jeg kan også godt lide at lave noget, selv om man har været til en fest dagen før, og skal igen til en anden fest i aften. Jeg ved, at hvis jeg er aktiv i løbet af en dag, holder det mig også oppe og gør mig frisk til festen. Jeg har derfor løbet en tur, været ude og handlet indkøbsvarer/gaver, samt bagt squash-muffins!

Lørdage er herlige - og jeg nyder mit eget selskab lige nu.

Ingen kommentarer: