torsdag, juli 22, 2010

Kærlighedshorn...

Har lige stået i køkkenet og lavet dej til pølse- og skinkehorn til Mette. Hun skal på kanotur sammen med nogle venner i morgen, og en uge frem.

Jeg ved, at hun elsker mine horn, så derfor tilbød jeg at bage dem til hende, så starten på hendes tur bliver god. Så de horn bliver lavet med fyldt af kærlighed.
Og dermed bliver jeg alene i en uge - men det gør mig ikke noget. Jeg glæder mig faktisk til, at hun tager afsted. For det første, så ved jeg at hun får en god tur, og det andet er at jeg får lejligheden for mig selv. Hvor ofte sker det? Nemlig aldrig, siden vi flyttede sammen.

Jeg har tænkt mig at nyde lejligheden for mig selv og gøre hvad det passer mig, uden at der kommer en og prikker mig på ryggen og siger at jeg skal rydde op eller andet.
Lejligheden er min og kun min, fra i morgen frem til næste lørdag.

1 kommentar:

Silja sagde ...

Amen! Kender det selv samme - aldrig eller i så fald meget sjældent alene hjemme, så det gælder bare om at sende kæresten afsted på en eller anden udflugt. Så både jeg og kæresten er glad og nyforelskede når vi ses igen!