lørdag, juli 17, 2010

Rundt om Jylland....

Ude godt, men hjemme bedst!

Sådan har jeg det - elsker at være ude, og besøge nogen eller rejse rundt, men det er altid dejligt at komme hjem til vante omgivelser og de ting, man savner. I denne omgang, er det min cykel jeg har savnet helt vildt. Det er skønt at kunne cykle igen.

Her kommer lidt billeder fra vores tur i Jylland.

Mig og skønne Max, fra brylluppet

Legoland, hvor vi hyggede os vildt - det er vildt hvor meget Legoland har udviklet sig, siden sidst jeg var der! Mange flotte Lego-udstillinger.

Vores nye og flotte telt



Fodbold golf - det er faktisk ret sjovt! Og jeg tabte endda til min egen mor.



Jordbærkage, som mor lovede at kage. Den smagte godt.




Stranden i Fredericia. Der var vi, da vi var på vist hos far og Lotte. Dejligt at svømme lidt.
Nu er det bare at nyde de sidste fridage, inden arbejder kalder igen på tirsdag... host host!


Ingen kommentarer: