søndag, juli 11, 2010

Weekenden ude på landskab...

Man kan mærke, at man har været ude på landet her i weekenden. Ikke fordi Silkeborg er en lille by, den er nemlig en pæn størrelse men vi har ikke udforsket byen endnu, med shopping og hygge.
Vi har kørt lidt rundt, i går vi var til bryllup i Skovby, i nærheden af Århus, sådan cirka. I en bittelille landsby med få huse, købsmænd, kirke og forsamlingshus. Brylluppet var virkelig skøn, og nu fik brudeparret hinanden endelig, og man kunne mærke kærligheden i luften. Men jeg vil ikke til bryllup i et hedt vejr igen. Det var alt for varmt. Men det var nu vigtigere at brudeparret havde en dejlig dag, og det havde de. God mad, dejlige gæster, gode - sjove og romantiske taler, skønne Max og godt vejr.

I dag har vi været ude på landet - virkelig ude på landet, siger jeg jer. Det er et sted mellem Horsens og Skanderborg, sådan i det østjydske. I nærheden af en lille landsby med et sjovt navn, ligger der en gård, som min venindes forældre har købt.
Gården er virkelig stor - og veninden præsterede os meget stolt gården, dens muligheder og hvor meget det skal laves om. Jeg tror at det bliver meget godt, så jeg glæder mig til at komme igen og se, hvad der bliver lavet engang.

Men i aften, vi skal se VM-finalen! Med jordbær og is. Yes. Jeg håber at Holland vinder, men tror det bliver Spanien som snupper pokalen.

Ingen kommentarer: