tirsdag, juli 13, 2010

En mærkelig mission...

Jeg har for flere år siden haft en alt for mærkelig mission. Den går ud på, at kunne alles fødselsdag og at kunne fylde en kalender pr. skoleår med alles fødselsdage, således der er fødselsdag hver dag.

Men den mission gled ud, og det havde jeg ikke tænkt på i flere år, før i dag da jeg skulle skrive nogle aftaler ind på min nye kalender, og så slog det mig!
Hvorfor ikke prøve igen - og jeg ved godt at det lyder helt vanvittigt, men noget siger mig, at det kunne være sjovt at prøve igen.
Tænk, hvis jeg kunne få alle navne på i kalenderen, helst at der er en fødselsdag hver eneste dag. Jeg har prøvet at skrive de fleste datoer, som jeg kan huske, og gudskelov for Facebook, kan jeg nu skrive flere navne på.

Gad vide, om jeg kan nå min mærkelig mission...

Har I nogen underlige (eller sjove) mission, I bare skal nå, også selv om det ikke er et endeligt mål.

Ingen kommentarer: