tirsdag, juli 27, 2010

Du kan ikke være alene...

siger Mette til mig, da jeg glædede mig til at være i lejligheden i en uge. Det er måske delvis rigtigt, men jeg har ikke haft gæster her siden hun tog afsted på ferie.
Jeg har bare været ude for det meste af tiden og været til to fester, på arbejde og til et møde. Og i aften skal jeg på date med et par venner på Halifax, som skulle være rigtig godt.

Har nusset lidt herhjemme i eftermiddag, efter endt arbejde og gjort rent i lejligheden. Ja, I læste rigtigt. Jeg kan nemlig godt finde ud af at rydde op, gøre rent og støvsuge. Jeg synes bare at Mette er bedre til alt det huslige, end jeg er. Og jeg mener det. Hun er mere grundig og gør det med hjertet.
Men i dag har jeg besluttet mig for at være rigtig sød, og spare søde Mette et par timer når hun kommer hjem - for det venter hende nemlig en renlig og oprydning (næsten!) lejlighed. Der ligger jo nogen kasser fra loftet i spisestuen, desværre.

Have a nice evening!

Ingen kommentarer: