mandag, juli 19, 2010

Når jeg har menstruation, er det som regel problemfrit og jeg mærker det ikke. Men med alderen, desværre, kan jeg mærke det følselsemæssigt. Jeg har ikke haft det godt i dag, og havde heldigvis en fridag, men alligevel blev det ikke en dejlig dag, som jeg havde forestillet mig at den skulle.
den blev bare i stedet en dag, hvor jeg gik rundt og ikke anede hvad jeg ville hele dagen og skriftede hele tiden mening med hvad jeg skulle lave. Men det blev da til nogle ting, nåede at være i Kongens Have i en times tid og læste en bog færdigt, og kom hjemme igen og gennemgik de sidste kasser.
Jeg flytter sgu aldrig mere med mange unødvendige kasser - nu fik jeg lært det - og ikke udsætte hele tiden. Tænk man kan have så mange ting på kort tid. Det forstår jeg ikke.

Nå, men det var så min mandag - dagen, jeg ikke håber, kommer snart igen. I morgen skal jeg på arbejde igen, og det glæder jeg mig ikke til.

Ingen kommentarer: