lørdag, september 04, 2010

80ér - party at tonight...

I aften skal jeg til en 80ér-fest på Nørrebro. Tre piger har arrangeret 3 x 25 års fødselsdagsfest, hvor temaet bliver 80érne.. Vi skal klæde os ud, med stærke og neonfarver. Jeg har brugt dagen i går sammen med Bianca og lidt i dag med Mette på at shoppe småting til min udklædning.

Min udklædning bliver ikke det store. Jeg har fundet tøj frem, hvor der er pink, blå, fine og store halskæder. Men jeg føler at jeg mangler noget - noget stærkt gult, som kan gøre udsalget. Men jeg har ikke fundet noget, så jeg stopper for nu, og nøjes med de ting, jeg har fundet mig frem til.

Jeg glæder mig rigtig meget til festen i aften, og at se alle festlige gæster klæde sig farvelige ud. Jeg tror at det bliver en rigtig sjov aften/nat.


Hav en dejlig lørdag! Og jeg håber ikke, at jeg får tømmermænd i morgen.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det ser spændende ud - du må lige smide et billede ind af dig selv.