tirsdag, september 21, 2010

hjemme igen - og tilbage til hverdagen...

Og ja, det gider man ligesom ikke. Jeg skal på arbejde igen i morgen, og kan kun glæde mig over at det kun drejer sig om 6 dage, hvor der venter mig en ny udfordring i forbindelse med arbejdet: en rejse sammen med et par af mine brugere til New York.

Turen til Djerba i Tunesien var herlig, og det var bare ren afslapning - med sol, strand, pool, mad, drikkelse, kærlighed, opmærksomhed fra personalet, tur til ørkenen, lidt spa og massage og læsning. Nåede at læse 4 bøger, og har fået min læselyst tilbage, så vi må se om det holder i Danmark også.

Det var den uge, jeg havde brug for. At være lidt væk fra omgivelserne, arbejdet og alt det, jeg plejede at lave. Var uden internet i en hel uge og brugte heller ikke mobilen. Men det er alligevel dejligt at være tilbage igen, og ved ikke om jeg har fået nye energi, da jeg er helt død nu, efter for lidt søvn og dårlig flyvetur fra Tunesien. Hverdagen er hurtigt tilbage. Allerede da vi landede, men det er også okay. Jeg fik min mini-ferie, og det var også fint. Men fik også konstareret at selv om en uges solferie var tiltrængt og at det var en herlig uge, så varer det nok længe før jeg gør det igen.
Jeg er mere til oplevelserejser- og ture. En længere kombinationsferie. Men det får jeg først i 2011, og det er helt i orden. I mellemtiden får jeg mig bare et par mini-ture, som pt. står på MÅSKE til Schewiz og Bologna. Og i 2011 Slovakiet, Thailand og Dublin.

Nu må jeg hellere samle mig igen - og tænke ordentligt igen.

1 kommentar:

Jeanette Weber sagde ...

Velkommen tilbage til kolde DK, når du nu har nydt varmen dernede sammen med kæresten :-)