mandag, september 06, 2010

September..

September er startet godt. Vejret har været godt, og mit humør har været i toppen. Jeg er begyndt at vågne op i god tid, at spise morgenmad hjemme og smøre madpakke med til arbejde. Har været til en fed fest her i weekenden, kan godt lide at festerne af og til skal være et tema med udklædning til, da det pisker tit en fed stemning op ved en fest.

Jeg har meldt mig ind hos Fitness World, fordi jeg vil gerne motionere mig mere ved siden af fodbolden, og det går desværre ikke godt med løbeprojektet, så jeg prøver lige fitness igen.

Jeg har planer om at træne lidt henne ved Fitness World i morgen efter arbejde, og inden jeg skal til pigemiddag. Har sådan ca 2-3 timer i mellemtiden, så tiden skal bruges fornuftigt. Glæder mig til tøsehygge i morgen aften, og skal til en tre-rettersmiddag hos Mejdal onsdag og så kalder Absalon-arbejdet igen torsdag og fredag.

Og jeg bliver nødt til at skrive denne her, da det bliver den vigtigste begivenhed i hele september! Nemlig turen til Tunesien, hvor der venter total afslapning og sol til os. Jeg glæder mig, da det er så længe siden vi to har på ferie sammen.

Det bliver ikke så meget fodbold i denne omgang - må springe træningen over de næste to uger pga. aftenvagter og ferien, men det gør ikke noget, da jeg ikke er blevet udtaget til EM i Schweiz, så jeg kan tage det stille og roligt, og træne så meget jeg kan. Jeg vil stadig gerne til Schewiz og overvære EM - samt heppe på mit hold. Der er udtaget ti dygtige spillere med, og jeg ved at de kan nå langt, bare de tror på sig selv og at de bevarer det stabile og flotte spil, de udviser på banen.


Nyd september - for det vil jeg gøre!

Ingen kommentarer: