søndag, september 05, 2010

Nu sidder jeg på sofaen og stener lidt, efter festen i går. Jeg kom hjem ca. kl. 7 i morges og vågnede op igen kl. 12 - var selvfølgelig meget træt og havde svært ved at stå op af sengen, men da jeg så, at det var dejligt vejr udenfor, måtte jeg bare ud. Jeg vidste at der spilles fodboldkamp mellem Døvania og DAN, så jeg snuppede muligheden for at komme ude og nyde det dejlige vejr, med en lille cykeltur.

Tilbage til festen i går. Det var en rigtig nice aften, hvor stemningen var fed og alle, pånær Mette, var udklædte - alle havde en fed udlædning, og snakkede om hvorfra tøjet og pynt var købt. Men mange blev for fulde, og på et tidspunkt, måske ved 4. tiden kom Britt, en af fødselsdagsbørnene, og gav mig en tingest indpakket med sølvpapir, og jeg troede at det var løg i, så jeg smed den væk. Men Britt insisterede, og hentede den til mig igen. Først bagefter fandt jeg ud af, at det var en gave for bedste udklædning for piger.
Godt det ikke var en glas-kugle i, ellers havde gaven været ødelagt inden jeg så, hvad den var.



Mig i 80ér - stil!
(ved godt at billedet ikke er supergodt, men jeg var alene hjemme såh..)



Sarah, mig og Mie.
en god og festlig stemning, og vi sulle til at drikke Gajol.

Hav en dejlig søndag - og jeg har ikke tømmermænd, gudskelov! har vist stadig lidt traume fra julefrokosten.


2 kommentarer:

Bianca sagde ...

Du har faen fortjenet præmie. Din udklædning var fedt!

Unknown sagde ...

Hvor ser du bare godt ud - rigtig cool - like it!