torsdag, september 30, 2010

Blondine-Christina for 567 gange...

Og det er mit indlæg nr. 500 - vildt, at jeg er nået så langt. Det havde jeg faktisk ikke troet, da jeg startede bloggen.

I dag har jeg været meget frisk, sådan har jeg ikke haft det siden jeg kom hjem fra ferien. Jeg har tit en to do - liste liggende i lejligheden, en liste over praktiske eller gøremål der skal gøres når der lige er tid til det eller de SKAL blive gjort indenfor en bestemt periode. I dag besluttede jeg mig for at den nuværende liste skulle gøres, og alle opgaverne blev faktisk dejligt udført, og her sidder nu en meget selvtilfreds pige.

I dag har jeg lavet følgende;
  • farvet mit hår (hele to gange!) så nu er jeg en blondine igen.
  • ringet til kommunen og bedt dem om at sende et ansøgningsskema til blinklys (ja, omsider!) og det skulle gå ca. 40 minutter før jeg kunne snakke med den rette person. Superfed kommune, jeg har, hva.
  • ringet til Socialpædagogernes Landsforbund og snakket om et muligt orlov på arbejdet (og så skulle det vise sig, at der ikke længere findes en lovgivning for at man kan tage et orlov pga. en længere rejse! Satans)
  • sludret med Malene over Facebook flere timer (bare rolig, lavede mine pligter imens...)
  • lavet min lille rejsebog om Tunesien færdigt
  • ordnet mine Døvania-pligter
  • været forbi Absalon og tog en sludder med Bianca
  • været i bad tre gange (ja, bare på grund af al den hårfarvning, samt fodboldtræning)
  • været til en superfed fodboldtræning (og så har jeg fået min motivation til at træne tilbage. Det hare bare at blive der nu)
  • skrive mails
  • tænkt over hvor dejligt livet er, og at man altid skal se på de positive sider.
  • set en Danielle Steel film med Mette (og den var ikke så god....men kvaltetstid med ens kæreste er jo vigtigere end om filmen i aften netop skulle være god)

3 kommentarer:

Bianca sagde ...

:D Altid hyggeligt at have en slud med dig.

Anonym sagde ...

Da jeg soegte om blinkanlaeg hos kommunen, tog det ca. 3 maaneder foer min sag er kommet i behandling! Ja superfed kommune! Jeg anbefaler dig at kontakte CSV (Center for Specialundervisning for voksne), saa de ordner sagen hurtigere, nemlig bare ringe - og vupti, det er ordnet! (for kommunen beder dig alligevel at kontakte CSV)

Anonym sagde ...

Ups, det er mig Mads