torsdag, september 30, 2010

Efterårets sidste rejseplaner..

Har de sidste dage brugt mere tid end normalt på at surfe rundt internettet efter flybilletter, hostel og togforbindelser, samt snakket med nogle personer for at kunne kombinere det hele sammen.
Det er derfor nu fastlagt, at jeg tager til Bologna den 6. november for at besøge Mads og ser, hvor han bor til det daglige, mens han studerer i Italien.


Derefter rejser jeg videre til Zurich, Schweiz for at overvære resten af EM i futsal. Jeg kommer alligevel ikke til at være der hele ugen, men halvdelen af ugen, hvilket jo er fint. Det er rigtig dejligt at kunne kombinere turen med to destinationer, og jeg har kun behøvet at tage en fridag.

Det meste til rejsen er ordnet. Har købt flybilletter og reserveret hostel i Zurich. Så nu er det bare at slappe af og nyde, at jeg skal til New York på mandag. Jeg overvejer kraftigt at tage min bærbare med, så jeg kan få lidt kontakt til Danmark mens jeg er derover.

Jeg glæder mig! Efteråret bliver godt - også selv om jeg ikke træner i øjeblikket. Det kommer nok.

Ingen kommentarer: