torsdag, september 23, 2010

Just a thursday

Jeg har gjort noget i dag, som jeg ikke har gjort længe.. Nemlig springe en fodboldtræning over, simpelthen bare fordi jeg ikke havde lyst. Jeg er ikke stolt af det, men sket er sket og jeg har ikke fortrydt.
Jeg har i stedet nydt min aften herhjemme med rugbrød som aftensmad og nusset omkring computeren og diverse småting. Jeg er ikke så træt men kan mærke at jeg er på arbejde igen, især fordi det har været 2 x 10 timers vagter to dage i træk, og kan gentagne gange takke for at jeg altid har fri om fredagen. Og er så glad for at jeg ikke er studerende pt., og er sikker på at jeg vil gå endnu mere død hvis jeg var det, men vil forsat læse videre, på et senere tidspunkt.

Jeg ser tv-serien "That´s 70 show" i øjeblikket  (på dansk: dengang i 70érne), og nyder de sjove afsnits, men alligevel overvejer jeg at sælge dem. Måske fordi det er nok at se dem to gange. Men et eller andet holder mig tilbage.

Ingen kommentarer: