onsdag, september 08, 2010

The Mejdal Restuarant

Jeg holder af at spise ude, at prøve forskellige spisesteder og at smage maden. Jeg elsker spisesteder i København, da der er så mange muligheder - så mange forskellige steder, man kan nyde maden, på alle tidspunkter.
Men jeg elsker også når der bliver serveret hjemmelavet mad på bordet - og det fik jeg på Nørrebro i dag, da jeg og Mette gæsterede Mejdal, og fik en tre-rettersmiddag.

Kan fortælle jer, at maden var schön! Og det nød vi rigtig meget, med godt selskab og grin. Det er ikke nødvendigvis altid, man får god mad ude, men også hjemme. Fik også altid god mad (og forkælet med lækre kager) dengang, vi boede sammen.


Forret: Tomatsuppe, med lidt bacon i, med creme faiche til, samt baskilium.




Hovedret: Pasta Carbonate med bacon til, samt baskilium




Dessert: Citronkage


Det er ikke sidste gang, vi skal spise hos Mejdal. Jeg og Mejdal har allerede planlagt den næste menu, og jeg glæder mig allerede. Og bare rolig, T, du får også din tur :)

1 kommentar:

Torsten sagde ...

Yeaaah, glæder mig til min tur i næste uge!