tirsdag, september 21, 2010

Jeg ved godt at jeg ikke er en ørn til computere eller at kunne de smarte tips til blogs eller hjemmesider. Og jeg kan til tider være temmelig skør af at jeg ikke kan finde ud af det, for jeg har nemlig lavet et nyt billede til denne her blogs forside. Jeg er efterhånden blevet træt af billedet fra den kinesiske mur, selv om det er et rigtigt godt billede men det er fra 2007 og jeg synes at bloggen trænger til et lille ansigtsløftning. Jeg har her til eftermiddag hygget mig lidt med at lave et nyt billede, da jeg ikke orker det store i dag efter flyveturen.

men billedet var for stort og det påvirkede bloggen. Det vil jeg ikke have. Jeg vil have billedet som det er - dog i en mindre størrelse - for jeg har gjort mig umage med det bllede og er selv blevet tilfreds. Nogen derude, søde læsere, som kan hjælpe mig på de rette veje så billedet kan blive vist frem uden at være ALT for stort.

Og så irriterede det mig at jeg ikke kunne bruge google godt nok dag. Da jeg og Mette landede og var ude af ankomsthallen, så vi Laus Høybye (ham der spillede Krumme i Krummerne 1 og 2) indspille nogen filmsoptagelser, for det så i hvert ud til at være det, når det var et helt filmhold, med et par kameraer og folk der går rundt 0g sørger for at alting går efter planen.
Jeg var lidt ivrig - og ville vide hvad filmen skulle handle om, eller om der var nogle nyheder om det, men jeg kunne ikke finde mig frem til det. Jeg må som sædvanlig vente til når filmen er færdiglavet, så kan jeg få vide hvad filmen kommer til at hedde og hvad filmen egentlig handler om. Det så ud til at det handlede om at Krumme spiller en fyr der skal ud og rejse med en rygsæk, og skal til at sige farvel til en pige.

Iøvrigt, så har jeg set billederne fra ferien igennem, der er nogen rigtig gode billeder og måske putter jeg nogle af dem herinde på et tidspunkt.
Men nu skal jeg vist til køjs, er alt alt for overtræt og skal sove for at indhente den stabile søvnrytme.

4 kommentarer:

Klejs sagde ...

Hjælper gerne med at redigere dit billede så det passer til din header.

Har jo prøvet det så mange gange.

:-)

Camilla Ordell sagde ...

Som du ved er jeg en ørn til billeder og lækre layouts ;-) Så jeg hjælper gerne hvis der er.

Torsten sagde ...

Det må være en tv serie Laus er ved at indspille og den hedder Lykke.

http://www.imdb.com/name/nm0406091/

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2010/04/19/170512.htm

http://www.dr.dk/DRPresse/Artikler/2010/04/16/212507.htm

christina sagde ...

Tak for tippet Torsten,og det kunne være det! I hvert fald så glæder jeg mig til at se serien og at følge en ny dansk tv serie igen :)