mandag, september 13, 2010

den berømte bombemand...

Og ja, jeg er selv nysgerrig over efter hvem han er. Siden han blev landskendt (og nu sikkert også det meste af Europa) siden i fredags, har aviserne og nyhederne skrevet en del om hvor mystisk han er, og hvad han egentlig er i Danmark for. Jeg synes også at det virker meget interessant og vil faktisk også vide hvem han er. Og det er da vildt, at han blev anholdt, blot to minutter fra hvor jeg bor. Jeg kunne have set ham, uden at jeg ved det.

Indtil videre er han ikke så samarbejdsvillig ifølge politiet, og jeg håber på en måde at nyheden omkrings hans færden i Danmark ikke kommer de næste 7 dage for så skal jeg ikke spekulere på at komme online når jeg er i Tunesien. Men hvis det skulle ske noget vildt eller stort omkring nyheden hvem han er, må I altså sende mig en sms besked og fortæller om alt.

Det er lidt ligesom dengang, nyheden omkring Stein Bagger kom ud - og det var overalt. Da det var kommet ude, var det begyndelsen af december måned, og der var en som havde håbet på, at det varede i 24 dage i stedet for de kun 8-9 dage - for så fi vedkommende sin daglige "julekalender".

Ingen kommentarer: