onsdag, oktober 20, 2010

Dovenskab?...

Eller er det i virkeligheden kulden og trætheden, som holdt mig hjemme fra at se kampen mellem FC Barcelona og FCK på Brohusgade? Bianca sagde at jeg var doven da jeg skrev at jeg ikke kom. Men jeg er også rigtig træt og bare tanken om at det er koldt udenfor, holdt mig hjemme og hygge mig med kampen fra soveværelset.

Stuen er nemlig optaget af tvillingerne, Mettes niece og nevø. De ser DVD, og jeg kunne ikke nænne at afbryde deres hygge, bare fordi jeg skulle se kampen. Det er jo et held, at vi har to fjernsyn her i lejligheden. Ellers havde jeg taget afsted til Brohusgade og se kampen sammen med andre (og er sikker på at det kun er herrer som er kommet).
                                                                      

Tænk at jeg kan være så træt.. tror det skyldes lidt dårlig soverytme, starte på arbejde igen sådan rigtigt, og at komme i gang med alle hverdagens planer. Jeg har besluttet at der står på træning inden arbejde i morgen, da det er alt for lang tid siden jeg var været til træning.

Hov. Nu starter kampen! Holpa.

1 kommentar:

Jeanette Weber sagde ...

Hej Christina.

Jeg vil bare lige sige at du tager fejl!! - Din sætning om at der sikkert kun var mænd...

Jeg sad der mutters alene imellem dem. Hønen blandt alle haner :-) hi hihi