tirsdag, oktober 12, 2010

Fodbolden skal holde mig oppe..

Mette forlanger at jeg skal blive længe oppe i aften for at jeg hurtigt kunne vænne mig til den danske tid igen efter en uge i New York - og jeg fik kun 2 timers søvn i nat, så jeg tog mig en morfar her i eftermiddags. Da Mette vækkede mig, tænkte jeg på at det da kun var ti minutter og sov igen, men hun måtte vække mig igen for at fortælle at jeg nu havde sovet to timer.

Jeg lagde mig bare på sofaen og befandt mig straks til drømmelandet. Der vil jeg nemlig også lige nu, men må nøjes med lidt computer og fodbold i tvet i aften, inden jeg kan mødes med Ole Lukøje igen. Mette er taget afsted til beboerforeningens generalforsamling, og jeg er alt for træt til at deltage med.
Heller blive herhjemme, liggende på sofaen og ser tv.

Det har været en rigtig god tur i New York, og ligesom i det sidste indlæg, har det samtidigt været en rigtig hård uge. Men min bruger er glad og fik sig en god tur med mange oplevelser. Jeg fik set og oplevet nye sider af vedkommende, og det giver mange gode muligheder i det videre pædagogiske arbejde med vedkommende. Jeg glæder mig.

Men nu skal jeg bare nyde at jeg først skal arbejde igen på mandag, imens vil jeg nyde at få besøg af mor og lillebror fra det jydske i morgen.

Ingen kommentarer: