søndag, oktober 24, 2010

succesfuldt talentshow

... overskriften siger vel alt. Var lige på Facebook og kunne se på mange statusbeskeder, at det har været en god succes, at de havde en dejlig aften og at det var et godt arrangement.

Jeg var selv frivillig ved showet, og har været ´på´ hele dagen, og var helt færdig da jeg kom hjem. Jeg nåede at se lidt af showet, og af det jeg så, syntes jeg at det var gået rigtig godt. Jeg kunne godt nok savne lidt mere konkurrence mellem de 20 optrædende, som medvirkede i showet, men de havde alle sammen da mod og deltog med.
Selve arrangementet gik godt, og alle frivillige arbejdede (eller knoklede, hvis jeg må skrive det) godt, og få arrangementet til at køre, også selv om der var et par svipser, men det sker jo altid ved sådan et stort arrangement, og denne her var en stor en.

Jeg har ikke været med i arbejdsgruppen af showet, og ved at der er blevet brugt megen tid på forberedelse og planlægning af, at talentshowet skulle blive gennemført med en succes - og det blev det! Jeg er glad for at jeg kun var frivillig på dagen, for der var behov for dette, og så længe det var en succes, er jeg kun glad for at jeg havde bidraget med.

Men nu synes jeg, at jeg fortjener afslapningstid på sofaen og laver ingenting, men har haft en dejlig eftermiddag, hvor det bestod af en lækker fødselsdagsbrunch og hygge, og bagefter var jeg og Mette i Tivoli, for at se lidt af Halloween-markedet.

Ingen kommentarer: