fredag, oktober 01, 2010

Christina i det sødehjørne..

Her til formiddag har jeg været en rigtig god kæreste. Da Mette skulle afsted til skolen i morges, bad hun mig om at støvsuge stuerne så det kunne se pænt ud. Jeg gad faktisk ikke at gøre det da det ikke er sååå sjovt at gøre rent og imens hun holdt en lille prædike om hvordan jeg skulle håndtere støvsugeren (ja, jeg kan faktisk ikke finde ud af det - så nu ved I at jeg ikke duer til rengøring), overvejede jeg lidt om jeg bare lod være og overlader det kedelige arbejde til Mette, når jeg tager afsted til New York.

Men som den gode Christina, droppede jeg tanken og gjorde arbejdet. Imens jeg var i gang, gjorde jeg mig mere umage for at det skulle se så godt ud, og efter to timer, er lejligheden i en fin tilstand, og jeg gjorde endda lidt rengøring og ekstra oprydning i bestemte områder, som normalt ikke bliver gjort tit rent.

Nu er jeg tilfreds, og det var en god ting - for jeg fik nemlig en overlykkelig Mette hjem. Og så lettede min samvittighed også meget, for hun gør nemlig meget herhjemme.

Nu vil jeg bare nyde weekenden, som kommer til at bestå af hygge og mad hos Mejdal, arbejde på Absalon i aften. Lørdag skal jeg spille kamp og så skal der vel lidt hygge om aftenen. Søndag har jeg og Mette en kærestedag, inden jeg skal til The Apple City mandag.

1 kommentar:

Klejs sagde ...

Tror at Mette sætter overordentlig pris på det. Du og jeg ligner hinanden på det område. Gider ikke, men gør det alligevel for partnerens skyld. Resultatet er så en glad partner!

God tur til æblet!