søndag, oktober 03, 2010

En herlig mandag i morgen...

I morgen behøver jeg ikke at sukke over at skulle cykle så tidligt på arbejde, og glæde sig over at det ikke endnu bare bliver en almindelig mandag. Jeg er lidt ligesom Garfield, er ikke så vild med mandage.

Men i morgen skal jeg smutte hjemmefra lidt senere, og destinationen bliver helt noget andet: nemlig lufthavnen. Men har lige tjekket DMI for at fornemme, om hvad jeg skal pakke til den store tur. Vejret skulle vise sig noget kedeligt og dårligt, ligesom her i Danmark. Jeg har derfor pakket varmt tøj og lagt alle sommertøj eller lette tøj tilbage, for de kan jo ikke bruges før det bliver varmt igen, måske til maj 2011.



I dag har det ikke været det store. Eftersom jeg ikke alligevel var i byen i nat, har jeg været frisk i dag og derfor har nået en masse. Jeg og Mette har bagt en banankage og været ude. Jeg forlangte at have faxe kondi light til aftenshygge, bare fordi jeg VED at jeg ikke får den at se og drikke de næste 8 dage!

Jeg glæder mig faktisk til i morgen - men ikke til den liste, jeg om lidt skal få fra Mette. Hun sidder nemlig og laver en indkøbsliste til mig, over varer hun ønsker fra the city. Jeg har advaret hende, at det ikke er sikkert at jeg kan nå at handle for hende og at jeg kommer forbi de ønskede butikker, for jeg er jo på arbejde, og kan bare ikke sige til mine brugere at jeg absolut skal forbi nogle bestemte butikker udelukkende for kærestens skyld..

Ingen kommentarer: