onsdag, oktober 27, 2010

Ny arbejdsmobil...

Troede aldrig jeg ville få en lækker arbejdsmobil, men der tog jeg fejl. For en tid siden blev der besluttet, at vi på arbejdet skulle få en ny arbejdsmobil, hvor der skulle være muligt at bruge internet og at læse arbejds-emails fra mobilen.

Valget blev denne her.

Mens jeg var hjemme efter New York, var det muligt for mine andre kolleger at få mobilen udskriftet, men det fik de flesté ikke gjort, da man skal slette/overføre billeder fra den gamle mobil først, før man kan få udleveret en ny mobil. Det var intet problem for mig, for jeg brugte nemlig ikke den gamle mobil til andet end at sende SMS. Jeg hadede den gamle mobil, jeg havde virkelig ingen kemi med den og den kom desværre hurtigt på min hadeliste.

Jeg var en smule nervøs da jeg skulle få den nye, og valgte den i hvidt, da jeg synes at den så mest lækker med hvidt. Men da den havnede i mine hænder, var der bare kemi. Ja, lige der.
Jeg tror at jeg kommer til at blive glad for mobilen. Den er dejligt nemt og let. Har ikke brugt tid på den endnu, men det kommer. Jeg kommer helt sikkert til at bruge mobilen meget mere.

6 kommentarer:

Bianca sagde ...

Mig misundelig... Hader også min arbejdsmobil.

Anonym sagde ...

Ærgeligt at du ikke får en Iphone 4 istedet.

Jeg har haft en Nokia for laaaaang siden... Tror det var i min andet nybbe-år eller mit første år i Odense? Kan du husk?


/Doug

christina sagde ...

Doug, jeg er ganske tilfreds med denne Nokia som arbejdsmobil. Var det til mit eget forbrug var det noget andet.

Hvis jeg havde iPhone som arbejdsmobil, tror du så at jeg kan fokusere på arbejdet? :)

Anonym sagde ...

Hvis jeg havde iPhone som arbejdsmobil, tror du så at jeg kan fokusere på arbejdet? :)


Hvis folk fra folketinget kan fokusere på arbejdet, så kan du nemligt også :)

Linket er her om folketinget + Iphone 4

http://borsen.dk/nyheder/it/artikel/1/192982/folkevalgte_faar_gratis_iphone.html


//
Doug

Tanja sagde ...

Jeg ELSKER, når arbejdet beslutter sig for et mobilt omstillingsanlæg som resulterer i nye mobiler til alle medarbejdere! Tillykke med dig:)

Anonym sagde ...

go now replica bags china our website replica designer backpacks try this site Louis Vuitton Dolabuy