søndag, maj 22, 2011

Bad timing, bad weather...!

Skulle have været til noget grill-hygge nu (ja, ved godt at det regner helt vildt nu, og det hænger ikke sammen med grill), men det blev planlagt for et par dage siden og jeg sagde ja til at være med, fordi det var hyggeligt og så slap jeg for at lave mad efter min søndagsvagt i dag, men skæbnen ville det anderledes, eller faktisk er det mig som hurtigt opgav.

Jeg opgav nemlig grill-hyggen, da jeg blev drivvåd da jeg var på vej fra arbejde. Det var ellers oplagt til at jeg kunne komme afsted fra arbejdet og det ville kun tage mig tre minutter at cykle til Husum station, for der ville jeg tage s-tog til Ryparken, men på vejen mod Husum kom det allervildeste regnskyl og på 2 sekunder blev jeg DRIVVÅD og da jeg kom til stationen var der ikke et tørt område på mig, og så frøs jeg. Jeg sendte et afbud til grillhyggen og tog hjem.

Gad vide hvordan det er gået med alle marathon-løbere i dag. Det ville bestemt ikke være sjovt at løbe i sådant et vejr. Det vil jeg i hvert fald ikke. Jeg ved at min kusine overlevede løbet, og det er jo fedt, selv om det så ud til at hun næsten mistede sin motivation undervejs.

Nu skal der bare hygges med madrester (det er jeg jo nødt til, eftersom jeg ikke kom til grillhygge) og noget lakridskage som Mette lavede i går.

Lakridskage.
Chokoladekage skåret i tre bunde, hvor der er lakridscreme med jordbær på.

Ingen kommentarer: