tirsdag, maj 31, 2011

Ikke det vilde...

Så er der kommet lidt nyt i siden om Australien. Spændingen stiger og stiger.

Ellers har jeg haft en rolig dag, hvor jeg vistnok har været på min nuværende arbejdsplads for en sidste gang, og det var bare så tomt. I morgen eller på mandag ser jeg den anden arbejdsplads i Glostrup for første gang, og det bliver spændende. De fleste af mine kolleger har været derinde, men ikke jeg. Jeg har opgaver, som gør at jeg tit er her i Københavnsområdet eller herhjemme, på den seneste tid. Det har været lidt hyggeligt at arbejde hjemmefra, men det kan være lidt ensomt, hvis man har brug for lidt faglig sparring, og det får vi i morgen, herligt.
Jeg løb en lille tur i morges, efter hvad.. ja, sikkert to - tre måneder, så det var på tide, og jeg håber at komme til at løbe noget mere i løbet af sommeren, nu hvor jeg ikke spiller fodbold, kun for Døvania, som ikke giver det vilde.