torsdag, maj 19, 2011

The secret...

Så ved mine kolleger nu at jeg er en trofast fan af ´dagens mand´. Og jeg missede ikke afsnittet alligevel i går aftes, det var tv der, hvor vi var.

Teambuildingen var faktisk ret godt, vi kom godt ud med hinanden og lærte en masse (både det samme og det nye), og nu er vi vist snart klar til at flytte sammen om til én arbejdsplads.
I går skulle vi som intro af teambuildingen præsentere os selv, ved at lave en slags skjold om os selv, med 4 emner: Mit arbejde (min rolle, mine erfaringer, uddannelse, m.m), mig i fritid, hvad jeg ville være hvis jeg var et værktøj og en hemmelighed, jeg vil dele med kollegerne og det skal være én, de i forvejen ikke kendte til.

Så kom hemmeligheden frem om min trofaste tv-tid med dagens mand, og jeg fortalte endda også at jeg engang også smuttede midt i et møde, simeplthen bare for at kunne være hjemme og se programmet. Derfor nævnte jeg også til kollegerne i går, at de godt kunne forvente at jeg lige pludselig var væk i ½ time i går aftes, hvis jeg fandt et tv, og det gjorde jeg.

Kollegerne var heldigvis forstående - men jeg er sikker på, at jeg bliver mobbet pga. det på arbejdspladsen i et stykke tid senere, og min leder sagde også for sjov, at nu turde de ikke at give mig en aftensvagt om onsdagen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, og det møde var jeg også til som formand. Jeg grinte virkelig af dig. Men du fik lov :-)

Christina sagde ...

SW, ja det ved jeg og jeg griner stadig af den epsiode- Du kan tro at jeg stadig bliver lidt mobbet af den grund....