torsdag, maj 05, 2011

i bedring

Jeg er bestemt i bedring nu, meget endda! Det med at være syg er ikke mig. Jeg har meldt mig rask på arbejde, så fra på mandag kalder arbejdet igen. Jeg glæder mig godt nok ikke helt vildt, men dét at komme i gang igen med et eller andet savner jeg.
Jeg har været ude i går aftes og se Døvania-pigerne spille kamp, og vi vandt 3 - 1, det er bare så godt. Det var så herligt at være ude og ikke have det dårligt, så jeg er vist klar til omverdenen igen.
I dag har jeg og Mette gjort lidt rent i lejligheden, al sygdom er ude igen, og her dufter dejligt igen. Jeg sidder ikke længere i nattetøjet med morgenhår, og dovner mig dagen lang, og det er bestemt fremskridt, dog holder jeg forsat Desperate Housewives med selskab i ny og næ, lige nu kører vi sæson 4, og jeg frygter lidt. Jeg har nemlig ikke sæson 5, så jeg går nok ude og køber en i morgen.

Nu glæder jeg mig over at det er maj. Jeg er træt af at være sur eller negativ. Jeg giver bare sygdommen skylden, bare fordi det er nemt.

Ingen kommentarer: