onsdag, maj 25, 2011

Glostrup

.. Det bliver min nye arbejdsted. Jeg har ikke set stedet endnu, men det siges at det skulle være stort og plads til ca. 22 kolleger + ledere, samt at være et samlingspunkt for alle vores brugere.

Det er en blanding følelse, jeg står med lige nu. På en måde er det hele spændende, med et nyt sted og vi skal have en ny vision, da vi også skal fusioneres sammen med et andet støttecenter og sammen bliver vi et stort støttecenter.
Jeg kan være nervøs for hvad der vil ske på personalemøder eller at vi bliver en så stor personalegruppe. At der skal være plads til os alle, at vi kan allesammen sige noget og uden at det bliver til en hønsegård. Jeg har det med at vi bare kan snakke og snakke og diskutere og diskutere. Og det er ikke altid fedt.

Men det er også fedt at det sker noget nyt på arbejdspladsen, så vi ikke kører træt i det. Det bliver ligesom med nye udfordringer og friske / nye ansigter. Samt så skal jeg bruge mere tid på at transportere mig rundt i København (+ Storkøbenhavn), hvilket altid er fint med mig. Det bliver helt sikkert på cykel. Bus eller tog når det er regn.

Denne her uge er der meget tomt på den nuværende arbejdsplads i Herlev, og jeg skal sige ´farvel´ til stedet. Mærkelig nok. Jeg har ellers hadet stedet men på en anden anden måde er jeg nok kommet til at holde af det, med tiden. Selv om det ikke ligger på det meste fede område, er der gode muligheder for at købe mad hvis man lige glemmer at tage egen madpakke med, og der er fine bus-forbindelser. Men det er faktisk endnu bedre med i Glostrup, da vi åbenbart får stedet 2 minutter fra stationen, det er jo nice. Og det er bare en direkte s-tog forbindelse fra min station, hvis nu det glipper med cykel.

Nårh... Det bliver sikkert sjovt - og allermest: Spændende! Og det er først helt officielt at vi skal arbejde i Glostrup i næste uge, så der er stadig nogle dage endnu.

1 kommentar:

Klejs sagde ...

Tillykke med din nye arbejdsplads. Det bliver dejligt med en luftforandring vil jeg tro.