mandag, maj 16, 2011

Når køen er KORT

Var på Strøget i en meget, meget kort stund og endte med at købe en short. Måske skal man overveje lynhurtige shopping, for så ender man hjem med lækre og nyt tøj.
Nåmen, da jeg skulle til et andet sted og ind, trak jeg et nummer for at betale, så jeg at jeg skulle være den næste til at betale selv om der stod en masse mennesker foran mig, og de så desperate ud. Da det blev min tur, viste jeg nummeret frem men de andre nåede alligevel at snakke til epeditionen og bestlite et eller andet, men hun så mig og sagde at de andre skulle trække numre for at komme til og straks blev køen tomt og jeg stod alene tilbage og kunne betale. De andre stod bare spredt i ´køen´ og troede at de ejede stedet. Men hvem gik derfra hurtigst?  Mig, naturligvis.

Nu er det Beverly Hills-tid, også selv om det er inde i en kedelig sæson!

1 kommentar:

shesloth sagde ...

her explanation Look At This you could look here check over here click to find out more look at these guys