mandag, maj 02, 2011

Bare en dag...

Har haft TV-dag. Hvad andet er der at tage sig af? Jeg har i hvert fald lidt  mindre ondt af mig selv i dag, og indser en smule nu, at det altså er bedst at være hjemme og pleje mig selv. Eller det gør Mette, for det er hun god til, ikke jeg. Jeg glemmer mig selv og vil heller lave andre tusind ting, end at være hjemme og sørge for Christina her ikke bliver yderligere syg, men kan godt mærke at jeg ikke kan klare det mere. Jeg SKAL være hjemme og få det bedre, før jeg kan fare rundt og lave alt muligt igen. Jeg har brugt ca. 30 minutter på at være udenfor i dag, bare for at mærke luft og se til mennesker, men de sølle 30 minutter fik mig til at have det lidt dårligere, æv æv.

Nu er jeg låst fast herhjemme, resten af dagen, og lige nu er jeg alene. Mette er i Sverige (Malmø... Når jeg skriver Sverige, lyder det som om en stor rejse). Jeg har hele dagen haft selskab med Mad Men, Desperate Housewives, Beverly Hills og Friends, så nu er det bestemt tiltrængt med en smule internet-tid. Jeg husker ikke hvornår sidst jeg har set TV så meget som de sidste par dage, men hvad andet kan jeg ellers lave. Jeg sidder og overvejer at finde mine gemte miniprojekter frem igen og færdiggøre dem, mens jeg alligevel går hjemme og sådan som jeg har det nu, tror jeg ikke at jeg kommer på arbejde ugen ud, selv om det godt kunne ligne mig at gøre, men denne gang skal jeg være snusfornuftig.

Ingen kommentarer: