tirsdag, maj 17, 2011

Team building

Skal være hos min kollega kl. 7.30 i morgen tidlig (hvem sagde lige morgenfrisk!) for at køre med til et fericenter, i nærheden af Næstved, for at være sammen med mine kolleger i ca. 30 timer. Da mit arbejde skal ´fusioneres´ sammen med et andet støttecenter, og vi flytter sammen omkring 1. juni, skal alle kollegerne lige rystes sammen, inden vi for alvor arbejder sammen i det samme hus.
Det sidste års tid har vi haft et fælles personalemøde en gang om måneden, for at ligesom vænne os til hinanden og at få en fælles vision til vores nye sted.

Det bliver naturligvis rigtig godt og spændende, men på den anden side har jeg ikke rigtig lyst. At forlade København, at misse dagens mand, at frygte det dårlige vejr og ikke vide hvad vi rigtig skal lave når vi ankommer. Jeg ved bare at vi skal lave et eller andet.



Jeg burde naturligvis pakke og gå i seng for at være frisk til en laaaaang dag, men sidder bare så godt og længes efter at se et afsnit af Desperate Housewives. 

Ingen kommentarer: